Jak złożyć reklamację?
1. Skontaktuj się z nami mailowo w celu zgłoszenia reklamacji: biuro@maninails.pl
2. Pobierz formularz zwrotu i uzupełnij wszystkie niezbędne dane - KLIKNIJ TUTAJ
2. Opisz szczegółowo reklamowaną wadę
3. Reklamowany produkt wraz z formularzem wyślij na adres:
Akademia Piękna Patrycja Działek-Syc
Ul. Kopernika 3
34-240 Jordanów
4. O przebiegu procedury reklamacyjnej poinformujemy Cię drogą mailową.
Warunki reklamacji:
- Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy i rozpatrujemy zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Klient powinien zgłosić niezgodność towaru z umową (wady) przed upływem 2 miesięcy od momentu ich stwierdzenia. Użytkowanie towaru z istniejącymi usterkami, prowadzi do nieodwracalnego zniszczenia i uniemożliwia rzetelną ocenę przyczyn powstania uszkodzeń.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową (wadliwy), kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, bądź wymianę, chyba, że naprawa bądź wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.
- Naturalne zużycie (np. starcie spodów obuwia, przetarcia się pasków, odkształcenia spowodowane, odbarwienia, starcia nadruku w wyniku normalnego użytkowania, uszkodzenia mechaniczne jak przecięcie, rozerwanie, za które producent nie może brać odpowiedzialności) nie jest niezgodnością z umową i może być przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych.