Producenci
Reklamacje

Jak złożyć reklamację?

1. Skontaktuj się z nami mailowo w celu zgłoszenia reklamacji: biuro@maninails.pl 

2. Pobierz formularz zwrotu i uzupełnij wszystkie niezbędne dane - KLIKNIJ TUTAJ

2. Opisz szczegółowo reklamowaną wadę

3. Reklamowany produkt wraz z formularzem wyślij na adres:

Akademia Piękna Patrycja Działek-Sic
ul. Wapienna 32/5
43-300 Bielsko-Biała

4. O przebiegu procedury reklamacyjnej poinformujemy Cię drogą mailową.

 

 Warunki reklamacji: 

  1. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy i rozpatrujemy zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  2. Klient powinien zgłosić niezgodność towaru z umową (wady) przed upływem 2 miesięcy od momentu ich stwierdzenia. Użytkowanie towaru z istniejącymi usterkami, prowadzi do nieodwracalnego zniszczenia i uniemożliwia rzetelną ocenę przyczyn powstania uszkodzeń.

  3. Jeżeli towar jest niezgodny z umową (wadliwy), kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę, bądź wymianę, chyba, że naprawa bądź wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

  4. Naturalne zużycie (np. starcie spodów obuwia, przetarcia się pasków, odkształcenia spowodowane, odbarwienia, starcia nadruku w wyniku normalnego użytkowania, uszkodzenia mechaniczne jak przecięcie, rozerwanie, za które producent nie może brać odpowiedzialności) nie jest niezgodnością z umową i może być przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl